zondag 15 februari 2009

Overval

Het leek een goed georkestreerde crossmediale en internationale actie. En dat was het ook. Vrijdag bestookte Vicky Vermeulen, redacteur van educatieve uitgeverij Die Keure en medewerkster aan het tijdschrift Vector, met elektronische nieuwsbrieven Vlaanderen. Paul Steenhuis van het NRC - Handelsblad bracht zaterdag, met zijn leuk-geschreven artikel (zie hiernaast), 300.000 abonnees van de krant op de hoogte van het bestaan van Pi-dag. Diezelfde middag sloegen Jeanine Daems van de wiskundemeisjes en ik zelf toe, met de publicatie van de tekst van mijn fotowedstrijd voor Pi-dag.

De teller van het aantal bezoekers van deze site sloeg direct flink uit. En ik kreeg ook al een aantal reacties via de mail binnen. Wat kortere reacties kunt u trouwens ook onder elk bericht kwijt, door op de juiste knop te klikken. Zo kunnen lezers ook op elkaar reageren.

Maar ... nu is het woord (en de daad!) aan u. Niet alleen door deel te nemen aan de fotowedstrijd. Maar bij Pi-dag horen natuurlijk ook evenementen rond 14 maart. Houd mij op de hoogte van creatieve initiatieven. De meest verrassende en grootsts-opgezette zullen wel een plekje vinden op deze site.

There was quite some cross-medial and international publicity about this initiative
.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil iets doen met luchtbedden op het Ij. Ik heb er zelf twee. Wie doet mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, Dirk! Pas je wel op de drukke scheepvaart? Geen gewonden graag! En 14 maart is het IJ nog wel erg koud .....

    BeantwoordenVerwijderen